2020年3月4日 星期三

3月開始,繼續SP SC

Short Call/ Short Put
2月份的Short Call $3.2 中國銀行 和Short Call $3.3 中國銀行都無被行使,3月份又再開過同樣的 Short Call,唔知點解個市咁差,中國銀行股價反而仲升少少,令到今次的期權金比上個月收多左 😉; 連續做了幾了月Short Put Short Call 中國銀行,有時接貨,有時賣貨,暫時每月收期權金都唔錯,雖然金額時高時低,但是暫時沒有「訓唔著」的情況;繼續試驗,看看利用Short Put Short Call 提供現金流的情況如何👀。

除了Short Call 中國銀行,2月份做左Short Put 領展,要接貨🤪不過領展唔會做貼價Short Call,想長期持有 (雖然入貨後突然間很多不利消息出現⋯⋯😩)

槓桿操作
今日美國FED突然減息,令我對是否用槓桿(借美元)又提起興趣,看來要加快學習和研究使用槓桿對我來說可承受的風險如何 ⋯⋯

我暫時不使用槓桿的主因是沒有主動收入,要靠被動收入為生;且居住地方會從我的被動收入(唔理幾多)收 10%稅。所以我的想法是加大槓桿而提高被動收入,但被動收入被提高的同時,又會被政府收稅,感覺好似加大風險投資而提高被動收入,但最後實際收到的卻「相對」少左;但有時又覺得這個想法不能成立,因為唔理被動收入有幾多,政府都只收10%稅,又不是越高被動收入就會收得越多。 我仍然諗唔通,正因為諗唔通,所以暫時仍未使用槓桿操作🧐


如果有師兄師姐有這方面的心得,請指教😅😅

5 則留言:

  1. 路過⋯⋯風險真是一種很玄的東西⋯⋯

    純粹好奇,例如說槓黎買貨SC,SC收的錢及股息(如有)係咪都算計入被動收入?

    回覆刪除
    回覆
    1. Short Call 收到的期權金, 我會當作被動收入計算, 有股息當然都計入被動收入計. 因為懶同唔係好識, 所以其實我Short Call 只當作係增加股息回報, 尤其是中國銀行這股票, 一年先派一次息, 放在戶口等待派息很浪費; 而Short Put當作比早已設定的買入價位平少少入貨的工具...

      刪除
  2. 要主動做,每月都要開,行使左,又要再買入賣出

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,有時期權金很少無咩肉食我都照做⋯⋯

      刪除
    2. 不過當正股價升太高我就停止了,所以如果佢個價唔上唔落就最好。

      刪除