2020年3月31日 星期二

HSBC 滙豐唔派息!

2年半前開始持有,當時唔識REITS 、債券等固定收益資產。😩

諗住咁大間公司唔怕破產,且公司又話會維持派息政策,買入時約5-6%股息率,諗住純收息用。就算前陣子股價大跌都諗住長期持有,反正IB由上個月起又可借出HSBC 增加收益 (每個月都有成$500😂)。佢佔整個組合約15%,亦係組合內最大😅!

今早睇到新聞,宣布撤回未期息和暫停今年派息,立即忍痛全數$41 沽出😳⋯⋯

組合內雖然佢係最大,但亦係最弱的一隻股票😔

但依家賣走晒,係蝕左好多,好肉痛,但同時間反而輕鬆了一點☺️。

我諗賣走HSBC後,應該會轉向 2800 盈富基金 或美股ETF 之類⋯⋯🎶


6 則留言:

  1. 慘,比佢千到,我都中大伏,買2800, 2828那些好過。

    回覆刪除
  2. 😅😅同路人,共勉之!
    多謝你的留言,我很喜歡你的Blog。☺️

    回覆刪除
  3. Me2. 月供緊2800, 有錢就買QQQ, VOO, VTI, 仲有其他IT ETF

    回覆刪除
  4. 我也會月供voo 都係給兩位感染,hahah

    回覆刪除